czwartek, 24 marca 2016

Witamy!

Siema! Każdy wie, że początki są najtrudniejsze. Zarówno wybranie się po raz pierwszy na siłownię, rozpoczęcie zdrowego odżywiania czy chociażby założenie bloga. Zaczynamy jednak od samego początku z chęcią spróbowania czegoś nowego. Dlatego też postanowiłyśmy podzielić się z innymi naszymi doświadczeniami i przeżyciami, żeby może komuś łatwiej było zacząć nowy etap w swoim życiu. Więc zacznijmy od początku...
Po pierwsze warto powiedzieć, co sugeruje nazwa naszego bloga - Plant Squat - jesteśmy ćwiczącymi wegetariankami. Siłownia i zdrowe, roślinne odżywianie to ważna część naszego życia. Mamy nadzieje, że nie tylko my preferujemy takie połączenie i że dużo innych osób prowadzi aktywne wegetariańskie życie, albo chce takie zacząć. 
A teraz coś o nas - obie mamy 17 lat, chodzimy do liceum, Morela na humana, Basia na promeda. Dużo nas różni i tyle samo łączy, dlatego nasze dwie inne osobowości powinny przypaść do gustu wielu z was.

Basia - ćwiczę już od kilku lat, zaczęło się od biegania, a po kontuzji kolana trafiłam na siłkę. Wegetarianką jestem odkąd zaczęłam ćwiczyć i trochę czasu przed tym. Na siłce trenuje już od ponad roku. Uwielbiam gotować, chociaż ciężko na to czasem znaleźć czas... Do moich innych zainteresowań mogę zaliczyć pisanie opowiadań, wierszy oraz malowanie - tak trochę artystycznie. Uwielbiam też piercing, sama zajmuję się przebijaniem ludzi! Ważne miejsce w moim życiu zajmuje też muzyka - kocham metal (głównie death). Zresztą to widać chociażby po moim sposobie ubierania. 

Morela - u mnie zaczęło się troszkę inaczej. Nigdy nie byłam szczupłą osobą, zawsze miałam trochę ciałka, co z czasem zaczęło mi przeszkadzać, dlatego też zaczęłam się zdrowiej odżywiać i ćwiczyć w domu. Od około pół roku chodzę na siłownię i totalnie się w to wkręciłam. Natomiast dwa lata temu przeszłam na wegetarianizm i dzięki temu odnalazłam też swoja pasję w gotowaniu, bo zaczęłam przygotowywać sobie sama posiłki. Inne moje zainteresowania to taniec (belly dance, hip-hop) i moda, a z muzyki zdecydowanie wybieram rap.

A więcej o nas dowiecie się w przyszłych postach! Zapraszamy do czytania i obserwowania bloga!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz